We komen naar huis! - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu We komen naar huis! - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

We komen naar huis!

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

27 December 2011 | China, Beijing

Lieve mensen, dit is dan ons laatste verslagje vanuit China.
Net als gister valt er over vandaag niet veel meer te vertellen. De energie is op en het is hoog tijd dat we naar huis komen, iedereen is moe. Vandaag hebben we dus geen uitstapje meer gedaan. We zijn alleen na het ontbijt nog even naar de winkels gelopen en de rest van de dag waren we op de kamer. De meiden hebben 's middags op de gang gespeeld met de andere kinderen en wij waren heerlijk lui op de bank.
Rond half 5 kwam de gids de gelegaliseerde documenten brengen en het paspoort van Jari met het visum. We mogen hem nu officieel meenemen naar Nederland. Hij begrijpt zelf nog niet dat hij zijn geboorteland gaat verlaten, maar wij weten dat wel en dat kan je best emotioneel maken. We zullen hem later zoveel mogelijk vertellen over het prachtige land waar hij geboren is.

Wij zijn in ieder geval heel gelukkig, blij en dankbaar dat we dit kind, dit heerlijk jongetje mochten ontvangen. Een kind van onze hemelse Vader en daar zullen we hem ook zeker veel over vertellen. Hij is zo welkom, niet alleen bij ons, maar ook bij onze familie, vrienden en in de kerkelijke gemeente, dat is wel gebleken.

We kunnen het niet genoeg zeggen: iedereen ontzettend bedankt voor jullie meeleven in welke vorm dan ook. Het was steeds hartverwarmend om iedere dag weer de reacties te lezen op het reisverslag, dat heeft ons goed gedaan.

Deze fantastische reis naar ons 3e Chineesje zit er nu dus echt bijna op. De koffers zijn ingepakt, morgen de laatste dingen erin en dan kunnen ze dicht. Om 10.00 uur vertrekken we uit het hotel. Onze vlucht, de CZ 345, vertrekt om 14.20 uur Chinese tijd. De geplande aankomst op Schiphol is 17.40 uur Nederlandse tijd. We kijken er echt naar uit om jullie weer te zien.

Tot morgen of anders tot een volgend berichtje van ons, maar dan uit ons eigen vertrouwde huis in Katwijk.

Dag allemaal!!!

• 27 December 2011 - 14:47

Sarineke,:

Heerlijk dat jullie weer naar huis mogen, na een heel fijne tijd in China!
    Dank je wel voor al je leuke, mooie, aangrijpende berichten de afgelopen weken!!
    Wens jullie een goede vlucht en een
    behouden aankomst!

Lieve groet, Sarineke en gezin

• 27 December 2011 - 15:55

Jaco:

leuk dat je weer thuis komt ik kom ook naar schiphol even aan me vader vragen goede reis terug ook van mama

gr jaco

• 27 December 2011 - 16:20

Nico & Ina:

We kunnen niet wachten om jullie op schiphol te verwelkomen.
    Een goede reis gewenst en tot morgen!!!

• 27 December 2011 - 16:34

Arjen En Lieneke:

Een goede terugreis gewenst naar Nederland.
    Mooi om jullie belevenissen in China gevolgd te hebben. We hopen jullie morgen op Schiphol te begroeten.
    Groetjes,
    Arjen, Lieneke, Yulia en Sem

• 27 December 2011 - 16:35

Opa-Oma Duijvenbode :

Het is een prachtig slot verslag, waar jullie China mee afsluiten. Ook wij hebben er erg naar uit gezien, en nu mag het dan zo zijn. Heerlijk------
    Wij wensen jullie een behouden vlucht, en een fijne thuiskomst.
    Alles onder DV

• 27 December 2011 - 17:09

Jokehaasnoot:

Lieve mensen,
    Sterkte bij alle voorbereidingen voor de terugreis.
    Wij bidden voor jullie om een goede vlucht en een behouden thuiskomst met jullie 3 schatten.

• 27 December 2011 - 18:01

Marlou:

Dank je wel voor het mee lezen en een goede reis terug. Wij hebben in ieder geval van jullie avontuur genoten.

Groetjes Marlou, Igor en MaJin

• 27 December 2011 - 18:12

Meester Den Hartog:

Een hele goede reis gewenst!

• 27 December 2011 - 18:34

Har En Louise:

Eindelijk... lekker weer naar jullie eigen huisje.
    Een hele goede terugreis naar Katwijk en hopelijk tot snel.
    Ben benieuwd hoe Jari het vind.

Knuf van ons

• 27 December 2011 - 18:49

Fam. Scholten:

Hoi Wim & Marjan en kinderen,

Een goede terugvlucht en prachtige aankomst toegewenst!!

Hartelijke groetjes,
    Jan, Nelleke, Channa en Sarah-Lin

• 27 December 2011 - 20:21

De Hoentjes:

We willen jullie een hele goede reis wensen. Het zal weer even emotioneel zijn als Jari zijn geboorteland verlaat, maar hij merkt daar nog niet veel van. We hebben alles meegelezen en hopen morgen ook op Schiphol te staan.
    Groetjes,
    Ivar, Ingrid, Lin Si en Mika

• 27 December 2011 - 20:35

Ligang En Ouders:

Wij wensen jullie een goede vlucht.
    Lekker weer naar huis. Wij hadden destijds het zelfde gevoel: fijn om in China te zijn, de verbonden daarmee door de kinderen, maar ooooo wat heerlijk om weer naar huis te gaan. We hopen dat jullie Jari zich ook echt thuis gaat voelen in Katwijk en omgeving. Zijn echte thuis, is daar waar hij zich veilig voelt en waar hij zichzelf kan zijn..... En op de foto's te zien, is dat al goed in ontwikkeling. We hebben hem zien groeien in jullie gezin. We wensen jullie een goede toekomst met de 3 chinese wonders. Veel liefs Ligang, Hansjürgen en Sonja

• 27 December 2011 - 20:37

Dick Glasbergen:

Ik wil jullie een goede reis toewensen en een behouden thuiskomst .
    tot ziens

• 27 December 2011 - 20:43

Janneke Demoed:

Wim, Marjan en kinderen,
    Het was prachtig om jullie elke dag op deze manier te volgen! We hebben er van genoten! Goed voor Jari om dit later allemaal te kunnen zien. We wensen jullie Gods nabijheid toe op de terugreis en hopen jullie snel weer in Kattuk te zien! Veel liefs van de Demoeden.

• 27 December 2011 - 21:15

Fam. Poppe:

Wij willen jullie bedanken voor de mee mogen lezen op deze bijzondere reis naar Jari. Geniet van de aankomst op Schiphol.

Theo, Susan,Don & ......
    Hopelijk mogen we snel naar China

• 27 December 2011 - 22:10

Ada:

lekker weer naar huis morgen
    we hopen dat jullie een goede vlucht terug hebben
    en tot op schiphol als jullie op tijd landen
    dick moet weer op tijd thuis zijn voor fam de jong maar dat begrijpen jullie wel
    nou tot morgen we proberen jullie te volgen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    de hoekjes

• 27 December 2011 - 22:20

Ton Coby En Chris:

bedankt dat we mee mochten genieten wij wensen jullie een goede thuisreis toe en behouden aankomst h groeten van ons

• 27 December 2011 - 22:20

Ton Coby En Chris:

• 27 December 2011 - 23:22

Elly Imthorn:

Erg leuk om jullie verslag te volgen. Morgen weer lekker naar huis.
    Voor ons een schok om gisteren te lezen dat ome Jaap (ons allen ook bekend) overleden is. Het was zo onwerkelijk dat te horen (lezen) van jullie die in China zitten.
    Goede reis terug en we zien jullie vast wel weer in Katwijk met jullie nieuwe aanwinst!!!!
    Groetjes van Elly Imthorn en gezin

• 28 December 2011 - 00:03

Nicoline En Henk :

Heerlijk vandaag weer naar huis! Je zou de verslagen gewoon gaan missen... Goede en behouden reis en geniet van het moment op Schiphol en julie Fam en allen die jullie lief zijn weer in jullie armen kunnen sluiten. Gr. Fam van Duijn

• 28 December 2011 - 07:41

Wim En Agnes:

lieve wim en marjan,

Jullie zitten op dit moment al in het vliegtuig op weg naar nederland. Fijn weer naar jullie huis. Altijd weer even moeilijk als je het land van je kinderen verlaat ,er komt zoveel bij kijken bij adoptie! We hopen dat jullie een goede vlucht hebben en thuis heerlijk kunnen bij komen. Ik zal de skype momenten wel gaan missen hoor! Zo leuk om jullie zo te zien en vooral ook zo mooi zoals Jari leuk met zijn speelgoed aan het spelen is. Jullie hebben er een prachtig kindje bijgekregen. We wensen jullie heel veel geluk toe met Jacintha , Jorinde en Jari!
    Groetjes Wim,Agnes,Laurens,Rosa-Lin en Anne-Mei

• 28 December 2011 - 10:29

Nico & Gerlinde:

Wat heerlijk dat jullie weer naar huis komen! Maar zo jammer dat wij jullie niet kunnen verwelkomen op Schiphol!!
    Wij stappen zo in de camper en gaan lekker een weekje op vakantie...

We hopen jullie snel te zien in Katwijk. We zijn zo benieuwd naar jullie verhalen en jullie lieve Jari!

Tot gauw,

Liefs,
    Nico & Gerlinde
    Sem en Elin
    X

• 28 December 2011 - 21:27

Nico En Ina:

Wat was het een feest op schiphol zoveel mensen die speciaal voor jullie kwamen echt geweldig zelfs iemand die helemaal uit Friesland was gekomen!! Heel bijzonder, maar fijn dat jullie weer veilig thuis zijn