We wensen jullie allemaal een gezegend Kerstfeest - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu We wensen jullie allemaal een gezegend Kerstfeest - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

We wensen jullie allemaal een gezegend Kerstfeest

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

24 December 2011 | China, Beijing

Er valt over vandaag niet heel veel te vertellen. We hebben een heerlijk rustige dag gehad. Een wekker hebben we tegenwoordig niet meer nodig, want Jari is rond 07.00 uur wakker en geeft dan wel een paar kreten. Alle tijd dus om rustig wakker te worden, aan te kleden en naar de ontbijtzaal te gaan. Na het ontbijt hebben de kinderen op de kamer een filmpje gekeken, althans de meiden want Jari was bij Wim op schoot in slaap gevallen (en Wim zelf ook). Ik ben even alleen naar de supermarkt gegaan om noodles te kopen en wat water voor onze lunch. Jari vond het erg lekker en slurpte die slierten met smaak naar binnen.
Vanmiddag hebben we nog wat souvenirs gekocht voor het thuisfront. Verder waren we in het hotel, de kinderen spelen hier graag op de gang met de andere kinderen en dan hebben ze de grootste lol.

En dan is het morgen Kerst. Eerlijk gezegd gaat dat helemaal aan ons voorbij. Alle lichtjes en versieringen kunnen ons toch niet het kerstgevoel geven zoals we dat thuis ervaren. De mensen hier vieren het wel, maar volgens ons weten ze niet wat ze vieren. In ieder geval niet de geboorte van het Kerstkind zoals wij dat doen. We vinden het jammer dat we deze dagen niet bij onze familie kunnen zijn en dat we ons plekje in de kerk leeg moeten laten, dat missen we echt. We gaan proberen om met ons gezin toch iets van het Kerstfeest te vieren.

In ieder geval wensen we iedereen een gezegend Kerstfeest en hele fijne dagen. We zijn in gedachten in Katwijk.

Groeten van ons vijfjes.

• 24 December 2011 - 15:12

Willem En Clara:

familie de jong ook wij willen jullie gezegende kerstdagen toewensen.We vinden het erg leuk jullie te volgen in china ook de mooie foto's. jari is een leuk en guitig jongetje maar de meiden zijn ook lief hoor want jacintha mathias en jaco missen je erg hoor en nog bedankt voor je weet wel wat
    groetjes

• 24 December 2011 - 15:29

Opa En Oma Duivb.:

Lieve kinderen en kleinkinderen.Wij willen jullie op deze wijze gezegende kerstdagen toewensen.wij begrijpen de leegte bij jullie, maar we hopen dat die leegte geheel gevuld mag worden met het Kind van de kerst, want waar we ook zijn,zijn oog doorloopt de ganse wereld. Ook in China. Wij hopen op een gauw weerzien. We zien er erg naar uit

• 24 December 2011 - 15:30

Fam Brummelman:

Wim,Marjan en kids,
    Vanuit Gorssel wensen wij jullie toch hele fijne kerstdagen, deze zullen zeker ook wel in jullie herinnering blijven, en volgende week vieren jullie met het oud en nieuw weer in jullie eigen vertrouwde huis. Het aftellen kan beginnen. Groeten van Noa en Jade voor Jacintha en Jorinde ze lezen/luisteren met jullie belevenissen mee.
    en natuurlijk ook de groeten van Gertie en mij

• 24 December 2011 - 17:57

Meester Den Hartog:

Hoewel ver weg wens ik jullie toch een gezegend Kerst(=Christus)feest. En daarna nog een paar mooie dagen!

meester Den Hartog

• 24 December 2011 - 18:38

Fam Ouwehand:

We genieten dagelijks van jullie belevenissen. Fijn dat Jari zich steeds meer verbonden voelt met jullie.
    Al is het ver en vreemd daar bidden we jullie een gezegend kerstfeest toe.
    Hij is aan tijd nog plaats gebonden.
    Hartelijke groeten,
    Wim, Jeanet en Anne-Beth

• 24 December 2011 - 20:29

Pa Ma Arie:

Gezegende kerstdagen toegewenst.
    En nog fijne dagen daar in china.
    En God's zegen toegewenst.
    Groetjes. uit Katwijk.

• 24 December 2011 - 20:42

Van Rijntjes:

wij willen jullie toch een gezegend kerstfeest toewensen ook al zijn jullie ver weg tenslotte is het Kerstkind niet aan plaats gebonden.Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie thuis missen .Met al deze berichtjes hoop ik dat jullie je toch een beetje verbonden voelen.fijne dagen nog en tot ziens in Kattuk.groetjes maart en helma van rijn

• 24 December 2011 - 22:37

Ada:

gezegende kerstdagen toegewenst
    en een ding is zeker waar je ook ben
    kerst is het overal

de hoekjes

• 25 December 2011 - 11:46

Fam. Slijkhuis:

we wensen jullie gezegende kerstdagen
    en een goede terug reis

• 25 December 2011 - 13:38

Fam Lankhaar:

Wij hebben met veel plezier jullie verslag gelezen en de foto's gekeken. We vinden
    Jari een kanjer!

Hartelijke groetjes,
    Johan, Yvonne Lankhaar
    Yolin en Marlou (ook uit China)

• 25 December 2011 - 14:10

Tante Ali:

hallo familie,
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    ik heb net alles even door zitten kijken.
    het is mooi om te zien, jullie zo ver weg.
    ik wens jullie een goede reis en veel goeds voor de toekomst.

hartelijke groet van tante Ali en Jan uit Elspeet