voor groep 4 - Reisverslag uit Changsha, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu voor groep 4 - Reisverslag uit Changsha, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

voor groep 4

Door: jacintha

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

14 December 2011 | China, Changsha

halo klas zijn juli lekker aan het leren ha ha. jari is lief maar hij huilt veel maar als we in het speeltuintje aant speele zijn en als tie met de beleblaas aant speele is dan lagtie soms wel. het is een leuk hootel en wij ziten op de 30 e verdieping. groetjes van jacintha en de rest

• 14 December 2011 - 08:58

Wim Ouwehand:

Goeiemiddag familie de Jong.

Fijn zo mee te leven met jullie. We hopen en bidden dat Jari zich steeds meer verbonden mag voelen met jullie.
    Hartelijke groeten van Jeanet en Anne-Beth(het lijkt haar ook wel leuk zo'n broertje)
    Ook de groeten van de (oud)collega's hier van Dunea

• 14 December 2011 - 09:35

Agnes:

Ik zou denke bij de eerste foto dat ik Rosa-Lin zie staan.
    Wat heeft Jari toch een prachtig koppie!

• 14 December 2011 - 12:01

Jaco:

hoi jacintha
    hoe is het ik mis je wel ik ben nu kerstkaarten an het schrijven ook voor jou

groet van jaco

• 14 December 2011 - 13:34

Jan En Marjan Hoek:

Hallo Wim en Marjan,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jari. Ontroerend om jullie verslag te lezen. We hopen dat Jari zich steeds meer thuis bij jullie zal voelen. Een fijne tijd nog met elkaar in China.
    Hartelijke groeten,

Jan en Marjan Hoek