Voor groep 1C - Reisverslag uit Changsha, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu Voor groep 1C - Reisverslag uit Changsha, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

Voor groep 1C

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

15 December 2011 | China, Changsha

Lieve juf Zuiderduin, Reitsma en alle kinderen van mijn klas,

Ik vind het leuk in China. Jari vindt het leuk in de buggy. Ik heb net mama geholpen om een schone luier om te doen. Hij is heel lief, maar soms huilt hij en wil hij speelgoed afpakken. Dag allemaal.
Groetjes van Jorinde

• 15 December 2011 - 12:44

Groep 1c:

Lieve Jorinde,

Wij lezen net met z'n allen jouw verhaal. Fijn dat het leuk is in China. Wij vinden Jari er heel lief uit zien. We denken elke dag aan jou en missen je erg! Maar gelukkig ben je er na de kerstvakantie weer.
    Wat een mooie foto's!
    Is het heel spannend in het hotel en leuk?
    Heel veel groeten en kusjes van ons allemaal! Dààààààg!!!! ook van juf Adiene, die is er vandaag ook weer.
    Vanmorgen hebben we 'in een vliegmachien' gedaan en zijn we naar China gevlogen en hebben met stokjes gegeten. Kun jij dat al echt?
    Echt een heel lief broertje.
    We vinden jou heel lief.
    van groep 1c

• 15 December 2011 - 13:28

Tine:

Vul hier je naam in.

• 15 December 2011 - 13:35

Tine:

Hallo allemaal,

Wat een bijzonder mooi verslag, soms met tranen in de ogen zitten lezen...

Dat jullie kinderen Koningskinderen genoemd zullen worden, is onze hartelijke wens.

Het ga jullie goed, groetjes Tine Hus, speciaal van Annemijn, en de rest van de fam

• 15 December 2011 - 14:00

Esther Meijvogel:

fijn dat het goed gaat daar in het verre china, en hopen dat jari snel zal wennen. groetjes van ons allemaal en de groetjes aan jacintha van jaco

• 19 December 2011 - 08:37

Groep 1c:

Lieve Jorinde,

wij hebben vandaag (maandag) jouw verhaaltje aan ons gelezen.
    En Alle foto's gezien.
    We zijn blij dat het geod met jullie gaat. We missen je wel. Heel veel plezier nog in China en tot snel!

Sommige kinderen willen ook nog iets tegen je zeggen:
    - Wat heb jij een lief broertje (Marinda, Emmely, Nico)
    - Je bent lief Jorinde (Eveline)
    Je hebt een mooie kamer ( Hilde)
    - Ik hoop dat je broertje niet in het vliegtuig gaat huilen (Jesse)
    - Wat hebben julliel euk speelgoed (Emmely)
    - Een knuffel van mij (Rosemarijn)

Groetjes van al je vriendjes en je juf's uit groep 1c