Laatste dag Changsha - Reisverslag uit Changsha, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu Laatste dag Changsha - Reisverslag uit Changsha, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

Laatste dag Changsha

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

16 December 2011 | China, Changsha

Wat is deze week omgevlogen! Morgen vliegen we al weer terug naar Beijing en verlaten we de geboortestreek van onze Jari.
Vanochtend belde Vicky ons op of we in het hotel waren, want dan kwam ze gelijk langs. Ze zou vanmiddag komen, maar ze had alle papieren al klaar. Het paspoort van Jari, de notariele aktes en het 'rode boekje'. Fijn gevoel om al die officiele papieren in je handen te hebben, hij hoort nu gewoon echt helemaal bij ons.

Na het bezoekje van Vickey zijn we op pad gegaan. We gingen naar een park om daar lekker te wandelen, maar tot onze grote verrassing was er ook een heel attractiepark aanwezig. De meiden begonnen natuurlijk gelijk te glimmen en die hebben de hele middag lol gehad, en wij ook. Heerlijk om die glunderende snoetjes te zien. Zelfs Jari ging af en toe mee in een karretje en aan zijn gezichtje te zien vond hij het wel leuk.

Verder hebben we van deze dag geen bijzonderheden te melden. We gaan nu de koffers inpakken en vroeg naar bed, want morgen om 08.30 uur moeten we klaar staan in de lobby. Dat wordt dus vroeg opstaan.

Ons volgende bericht komt uit Beijing en we hopen jullie snel te kunnen melden dat we veilig zijn aangekomen.

Voor de laatste keer onze groeten uit Changsha.

• 16 December 2011 - 14:46

Janie:

Hoi Wim,Marjan en kids
    Morgen een hele goede vlucht toegewenst naar Beijing!

Liefs Jan & Janie
    Valerie en Béyanca

• 16 December 2011 - 15:12

Fam Ouwehand:

Wij vinden het ontzettend leuk om jullie zo te volgen,fijn dat alles goed gaat!!
    Voor morgen een hele goede vlucht toegewenst naar Beijing.
    En het zal vast een fijn en leuk weerzien zijn met de andere reisgenoten..

groetjes van gerard,Kalzina,Jinthe en Mei-lin

• 16 December 2011 - 15:44

Joke Haasnoot:

Wat fijn dat alles tot nu toe zo goed verloopt!
    Wat een lekker kereltje zeg.
    Jullie gaan nu al een beetje aftellen denk ik!

• 16 December 2011 - 16:17

Arjen En Lieneke:

Wij wensen jullie morgen een hele goede reis toe naar Beijing. Erg leuk om jullie reisverslag te lezen en de foto's te bekijken. Fijn dat het tot nu toe zo goed gaat. Jullie hebben een mooi drietal. Veel plezier nog in Beijing en geniet er van!!!

Arjen, Lieneke
    Yulia & Sem

• 16 December 2011 - 17:26

Fam. Scholten :

Wat vliegt de tijd; morgen al naar Beijing!! Altijd weer een bijzonder moment als je de geboortegrond verlaat... Goede vlucht en ook een mooie tijd in Beijing. We blijven jullie volgen en genieten van jullie berichten.
    Jan, Nelleke, Channa en Sarah-Lin

• 16 December 2011 - 17:30

Meester Den Hartog:

Beste familie,

Een stapje dichterbij huis dus weer. Een goede reis gewenst!

Hartelijke groet!

• 16 December 2011 - 20:57

Monique Van Driel:

Hoi Wim, Marjan, Jacintha, Jorinde en Jari! Wat een geweldig gezinnetje zijn jullie zo! Mooie foto's... Wat een wondertje zeg, jullie Jari! Het is echt ontroerend om te zien!! Zo bijzonder! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en jacintha en jorinde met jullie broertje! Het is echt geweldig dat jullie te volgen zijn. Een goede vlucht gewenst morgen. Groetjes, Fam. van Driel

• 16 December 2011 - 20:59

Marianne En Matthias:

hoi allemaal, wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie!wat een lekker ventje, jullie Jari! Wat een leuke foto s. We wensen jullie een hele goede reis toe, en de groeten van ons allemaal!!

• 16 December 2011 - 21:53

T On Coby En Chris :

jari lijkt al meer op z,n gemak mooieplaatjes geniet er van h groeten

• 16 December 2011 - 22:13

Ada:

hallo allemaal
    we wensen jullie een goede vlucht toe
    en weer een stukje dichter bij huis
    hopelijk blijft alles zo voorspoedig gaan als nu
    en we blijven aan jullie denken
    groetjes van hier de hoekjes

• 16 December 2011 - 22:53

Fam.OuwehandParklaan:

Hallo Wim,Marjan en de kids, jullie verslagen gelezen, indrukwekkend! en wat een prachtig gezinnetje!!!Geniet ervan en Gods zegen bij de opvoeding. Een héél voorspoedige reis toegewenst!!!

• 16 December 2011 - 23:31

Agnes En Wim:

Jullie tijd in de provincie zit er al weer op. Ik denk dat jullie nu al weer aan het opstaan zijn. Gek idee dat ik nu mijn bed nog moet opzoeken.(0:30)
    Een hele goede reis naar Beijing. Ik ben heel benieuwd wat voor een hotel jullie zitten en of het echt dichter bij het centrum is. We proberen morgen te skypen. Groetjes en een dikke kus van onze meiden.

• 17 December 2011 - 05:09

Ina & Nico:

Fijn dat jullie veilig geland zijn, nu nog 11 dagen en jullie komen naar huis met onze 3J's
    We kunnen niet wachten!!!