Bericht van Jacintha - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu Bericht van Jacintha - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

Bericht van Jacintha

Door: Jacintha

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

19 December 2011 | China, Beijing

we zijn in een nieuwe hootel maar toen we der waaren toen waaren 2 beden te kort maar we konde wel slaapen. ik heb leuke vriendenen en we speelen saamen op de gang. we gaan deze week nog naar de dierentuin. van jacintha en de rest

• 19 December 2011 - 08:39

Groep 1c:

Lieve Jorinde en Jacintha, en papa en Jari en mama,

we lezen net dat jullie nog naar de dierentuin gaan.
    Veel plezier daar! maken jullie leuke foto's van dieren. Dan kunnen wij die zien.
    Groetjes van ons allemaal!

• 19 December 2011 - 11:36

Ds. Kunz:

Beste Wim, Marjan, Jacintha, Jorinde en Jari.
    Hierbij alvast het stukje uit de kerkbode van deze week. Hartelijke groeten! ds. Kunz

Jari de Jong. Op 12 december ontvingen Wim en Marjan de Jong in Changsha uit Gods hand hun derde kindje: Jari Zhi Kun de Jong. Na een tijd van wachten en verwachten is het dan eindelijk zo ver. We hebben er via de foto’s op de website al van kunnen meegenieten. Van harte gefeliciteerd voor jullie, maar natuurlijk ook voor Jacintha en Jorinde. Jullie staan supertrots op de foto’s. Wat dat betreft boft Jari wel met zulke grote zussen! We wensen jullie de zegen van onze Heere God toe bij het grootbrengen van Jari. Wat komt Gods opzoekende liefde bijzonder openbaar dat hij dit kleine jongetje op jullie levenspad heeft gebracht. We bidden dat ook kleine Jari Gods vaderlijke liefde en barmhartigheid zal leren kennen. We wensen jullie nog goede dagen in Beijing en een goede thuisreis.

• 24 December 2011 - 12:44

Van Matthias En Anna: