Relaxte dag - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu Relaxte dag - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

Relaxte dag

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

20 December 2011 | China, Beijing

We hebben ons vandaag lekker rustig gehouden en geen vermoeiende dingen gedaan. Na een heerlijk ontbijt, het is een zeer uitgebreid buffet, zijn we terug gegaan naar de kamer. Jacintha ging spelen met haar reisvriendinnetjes en die vond het al lang prima dat we niet weg gingen.
We hadden een jarige in onze groep die op de kamer een klein feestje hield en daar zijn we op visite gegaan. Zo was de ochtend onverwachts toch nog omgevlogen.
Begin van de middag zijn we naar buiten gegaan, want een frisse neus is wel lekker. Dichtbij het hotel heb je ook een soort van zijdemarkt maar dan in het klein. Daar hebben we wat rondgesnuffeld en nog wat souvenirs gekocht. Daarna naar de supermarkt voor luiers en drinken en toen weer terug naar het hotel.
We hebben vandaag ook eens door het hotel gelopen en foto's gemaakt, want het is hier erg mooi versierd met lichtjes en kerstdecoratie. Helaas snapt Jari nog niet zo goed dat we graag een mooie foto willen waar ze alledrie zitten, want je zet hem neer, draait je om en meneertje is al weer verdwenen. Om hem nou vast te binden gaat wat ver, dus dan maar geen foto's van alledrie.
Na het eten zijn ze samen weer in bad geweest en dat gaat Jari wel leuk vinden hoewel hij nog niet gaat zitten. Hij blijft staan en als je dan water over hem heen gooit dan schatert hij van plezier.
Nu ligt alles in diepe rust. Wat een rijkdom als je drie van de zwarte koppies boven het dekbed ziet, daar kan je stil van worden. We genieten volop van onze 3 kinderen.

Morgen stond een excursie naar de Muur op het programma, maar dat is verzet naar donderdag. Ook geen probleem, morgen gaan we zelf naar de dierentuin. Het hoogtepunt is natuurlijk de panda's in het echt zien, dat is wel heel bijzonder.

Jullie nog een fijne avond en tot morgen maar weer.

Doeidoei

• 20 December 2011 - 16:01

Sarineke,:

Wat een heerlijk ontspannen verhaal!
    En wat een leuke foto's... een kostelijk mannetje is die Jari van jullie!
    Dat jullie genieten mag duidelijk zijn...

Fijne dagen nog!
    Lieve groet, Sarineke

• 20 December 2011 - 17:19

Miranda:

Leuk om al jullie belevenissen te lezen. Wat een rijkdom, 3 van zulke prachtige kinderen! Wij zijn 9 november teruggekeerd uit China met onze zoon Luka en hebben ook al 2 dochters. Prachtig hotel is het, wij hebben er ook geslapen. Volgens mij zelfs dezelfde kamer waar jullie nu zitten! Geniet van de tijd in China en jullie kinderen.

• 20 December 2011 - 18:25

Lijda:

We volgen jullie iedere dag,wat een heerlijk bezit.
    Drie van die leuke kinderen.echt om heel trots op te zijn.
    Wijwensen jullie nog een leuke tijd in China.Geniet ervan.
    Hartelijke Groeten van
    Ome Ben en Tante Lijda

• 20 December 2011 - 21:44

Lies Ouwehand:

Hoi Marjan en Wim en kinderen,
    Wat een prachtig gezicht om jullie kinderen met elkaar te zien.
    Wat fijn dat ze zo aan elkaar kunnen wennen,zodat het in Nederland niet allemaal vreemd voor hem zal zijn.
    Geniet van de dagen daar ,en voor de terugreis wensen we jullie een voorspoedige reis toe.
    hartelijke groeten,
    Peter en Lies

• 21 December 2011 - 10:14

Groep 4:

Beste Jacintha,
    We hopen dat je een leuke dag hebt in de dierentuin. Kijk uit dat je niet van de muur gaat vallen. We wensen jullie allemaal een goede terug reis en hopen je na de vakantie weer op school te zien.
    Groetjes van groep 4 en je juffen.

• 21 December 2011 - 13:02

Anne-beth:

hoi Jacintha,
    Wat een mooi hotel
    en ik hoop dat het in de dierentuin gezellig, leuk en goed gaat

Groetjes Anne-beth Ouwehand