Berichtje voor groep 4 en groep 1C - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu Berichtje voor groep 4 en groep 1C - Reisverslag uit Beijing, China van Wim en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

Berichtje voor groep 4 en groep 1C

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjan

22 December 2011 | China, Beijing

Lieve juffen en kinderen van onze klas,
We hebben vandaag op de Chinese Muur gelopen en dat was heel leuk. Het was heel steil en veel trappen lopen. We gingen eerst met de kabelbaan omhoog en het was erg koud.
We willen jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen en alvast een leuke vakantie. In januari hopen we jullie allemaal weer te zien.
Lieve groetjes van Jacintha en Jorinde

• 23 December 2011 - 10:25

Groep 1c:

Lieve Jorinde,

We hebben nog één uurtje voor de kerstvakantie. We hebben jullie mooie foto's gezien, van jou en je lieve broertje en de rest van jullie familie. Wat een lange muur zeg!
    Jullie ook een heel fijn kerstfeest in China. Waar we ook zijn in de vakantie overal kunnen we aan de Heere Jezus denken, dat hij als een arm, klein, kindje naar de aarde wilde komen. Een heel fijn kerstfeest en tot volgend Jaar!